Waarom is een Zoho CRM goed voor bouwbedrijven?
Een CRM voor bedrijven is van groot belang. Het CRM is dus ook voor bouwbedrijven een zeer goede optie. Zoho CRM helpt hierbij. Zo heb je je CRM goed op orde en houd je dus beter contact met je klanten. Als bouwbedrijf kan je veel verschillende projecten lopen en zo kan je de progressie van deze projecten beter bijhouden en is je klant meer tevreden.
Wat is Zoho?
Zoho is een Customer Relationship Management dat een slim software systeem beloofd voor groeiende bedrijven. Het is dus een CRM voor kleine bedrijven. Zoho helpt je om bezoekers data van je website in een je CRM systeem te zetten. Zoho biedt verscheidene unieke features die je helpen om je klanten optimaal te helpen en zo dus je jezelf te helpen. Zo heeft Zoho de mogelijkheid om macro’s uit te voeren. Dit zijn programma’s die je met één klik kan uitvoeren of automatisch worden uitgevoerd. Gebruikers kunnen met macro’s gemakkelijk mails naar alle of een deel van alle klanten en/of partners sturen die specifiek zijn gericht naar de ontvangers. Bovendien kunnen gebruikers van Zoho grote aanpassingen snel uitvoeren en opdrachten maken waardoor ze beter in contact blijven met hun partners en/of klanten. Via het CRM kun je ook goed communiceren met je partners en/of klanten met behulp van bijlagen, notities en nog meer. Zoho zorgt ervoor dat het CRM goed gestructureerd is en je kan de klanten/partners sorteren op wanneer ze in het Zoho systeem kwamen. Vanaf de startpagina kan je verschillende informatie zien. Dit helpt je om sneller te werken. Je kunt toezicht houden op alle klanten/partners en gerelateerde contacten, kansen/mogelijkheden en ontwikkelingen via een gedeelde database. Gebruikers van Zoho kunnen ook offertes, verkooporders en facturen maken. Bovendien kan je de aankoop geschiedenis van klanten zien. Gebruikers kunnen de omzet inschatten met voorspellingen die gebaseerd zijn op de data in het Zoho CRM. Verkopers kunnen ook de verkoop quota vaststellen, toewijzen en bewerken met Zoho. Managers kunnen individuele en team performances identificeren, de precisie van de voorspellingen meten per klant of partner en ze kunnen een volledige dashboard maken met alle verslagen van de voorspellingen. Met de Visitor Tracking feature kun je van meer bezoekers van de website ook daadwerkelijk klanten maken. Visitor Tracking geeft je een volledig overzicht over alle online activiteiten van je klanten en potentiële klanten. De pagina van je Visitor Tracking bied je de mogelijkheid om te sorteren op je potentiële klanten en je gesprek met hen te plannen voordat je contact met ze opneemt. Kortom, je met Zoho kan je de verkoop zelf aanpassen en automatiseren. Bovendien heb je met Zoho de mogelijkheid om opdrachten en potentiële klanten te sorteren op je belangen. Daarbij heeft Zoho erg sterke sterke functies voor het bijhouden van klanten en partners.
Geef een reactie